יום שני, 8 במרץ 2010

שמי הוא:


Custom Birthday Card

8 תגובות:

  1. ילנה התמונה מאוד יפה תלמדי אותי
    לעשות כזה

    השבמחק
  2. ילנה היקרה,
    ילנה התמונה מאוד מאוד יפה ומהממת.
    אבל בשביל מה את עשית את התמונה הזאת
    אבל היא מוד יפה תלמדי אותי לעשות את זה

    השבמחק
  3. לילנה היקרה,
    התמונה יפה מאוד תודה שלימדת
    אותי גם.
    רק שתדעי:את חברה טובה!.

    השבמחק
  4. ילנה היפה,
    התמונה שלך היא מאוד יפה
    וכל הבלוג שלך הוא יפה מאוד
    אני אוהבת את כל הדברים שיש
    לך בבלוג אבל הכי שבעולם
    הוא היפה זה הכוכב היפה שאת
    שמת בבלוג שלך!.
    ממני האוהבת אותך : אמא.

    השבמחק
  5. תגובה זו הוסרה על ידי מנהל המערכת.

    השבמחק
  6. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  7. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  8. מזל טוב! שמי גיל ואני אמא לילדים בגיל 6, 7, 12 -14. מאד התרגשתי לראות את הבלוג שלך. אם את מרשה אמליץ לילדים שלי להסתכל (אם אפשר גם לבת הגדולה שלי בת ה-14) האם הם יוכלו להגיב בבלוג שלך? אני הייתי מעדיפה לבקש מההורים והמורה שלך רשות להגיב אצלך כי הרי הם צריכים לוודא שאני מי שאני אומרת שאני אבל פשוט לא יכולתי לראות כזו כתיבה מעניינת ועיצוב יפהפה בלי להגיב לכך.

    השבמחק