יום חמישי, 4 במרץ 2010

חוויה מחג פורים

בפורים אני התחפשתי למלכת חתולה,מכשפה.
אני הייתי במקום שנקרא:"הגושרים"ביום שישי ב - 5 בערב נסעתי לשם אני אבא שלי ואמא.
הגעתי למלון והביאו לנו חדר יפה וכרטיס שנוכל ליפתוח וליסגור את הדלת.
אחרי שסמנו את הדברים שהבאנו מהבית למלון ואני פתחתי את הדלת של החדר ראיתי מתנה יפה מאוד ושם היה תחפושת של מכשפה יפה וגם התמונה של התחפושת.
שמחתי מאוד!
אחר כך הלכנו לישון כי היה הערב.
בבוקר קמתי פתחתי את הדלת של החדר והיה עוד מתנה :היה הזמנה למסיבת פורים.
היתחפשתי לתחפושת שהם הביאו לי וירדנו עם בא ואמא שלי לחדר אוכל.
כלנו וירדנו למסיבה והיה כיף מאוד שרנו רקדנו וגם כל אחד הציג את התחפושת שהביאו לו.
אני עליתי לבמה וגם הביאו לי ציפורנים יפות ושחורות והתחפושת של המכשפה למתנה.
כולם פחדו ממני עי הייתי מכשפה.
אחר כך הזמינו את כל המלון והלכנו לגן חיות.
ראינו שור והוא ראה אותי הוא ניבהל ופחד כי הוא היה עוד קטן ואני צחקתי.
השור רצה לצאת אבל הוא נרגע.
הלכתי עם ההורים שלי לבריכה מחוממת הביאו לנו מתנה גלגל שבו היה ציור של לייצן , אוזני אמן , רעשן...... לישחות וגם בגד ים לאמא ואבא שלי וגם לי של ציור פורים.
אחר כך הלכנו לחדר אוכל לאכול אחרי זה הלכנו כל אחד לחדר שלו ליראות טלוויזיה.
אני ראיתי עם ההוריםשלי את הסידרה :"נשות הטייסים".
בערב הלכנו לישון וביום ראשון ירדנו לחדר האוכל והיה לנו בחוץ מופע נגינה ושירים של פורים.
אני שרתי עם אמא ואבא שלי על "אני פורים , אני פורים!....".
אכלנו אוכל בצהריים וראינו את הסידרה בטלוויזיה "נשות הטייסים" והלכנו לישון.
ביום שני התארגנתי ללכת הביתה, ובבית שמחתי מאוד מאוד שהלכנו לשם , ובדיוק סנדרה התקשרה אליי וסיפרתי לה
הכל על מה שהיה לי בחופשה.
היה לי מאוד כיף בחופשת פורים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה